Вы находитесь: Главная » Одесситы » Тенденції світової торгівлі у 2015 році

Основним вектором розвитку морських контейнерних перевезень сьогодні є активне будівництво нових контейнеровозів. Споживачеві це несе безпосередню вигоду - з'являється вибір, яким лініям віддати перевагу і на яку ціну орієнтуватися. За деякими оцінками, вже існуючий тоннаж вантажних суден перевищує наявну потребу в даному способі перевезень товарів більш ніж на тесять відсотків, а в поточному році розрив між попитом і пропозицією стане ще більше. Це означає, що маса контейнерів загальним обсягом понад 15 мільйонів TEU може залишитися незатребуваною.

Крім цього, в області вантажного кораблебудування грядуть якісні зміни. Наприклад, збільшення розмірів судна - це один з трендів, якому буде слідувати індустрія у наступні 10-20 років. По такому шляху пішла компанія United Arab Shipping Company, яка замовила Південній Кореї контейнеровоз місткістю 15000 TEU, який був спущений на воду в листопаді минулого року. А через пару місяців в експлуатацію був прийнятий ще більш серйозний гігант - MSC Oscar вантажомісткістю понад 19 000 TEU, побудований на замовлення швейцарсько-італійської фірми. І як повідомляє goodlogistics.com.ua, це вже не найбільший рекорд, бо у 2017 році планується спуск на воду новітніх суден вантажомісткостю більше 21 тисячі TEU.

Метою подібної «гігантоманії» є зниження транспортувальних видатків за рахунок збільшення числа перевезених за один рейс товарів. Однак великотоннажний об'єкт на шляху можуть підстерігати підводні камені - в прямому і в переносному сенсі. По-перше, далеко не кожен порт може прийняти корабель, що має таку велику осадку. По-друге, прагнення нести побільше яєць в одному кошику може принести власникові чималі збитки при несприятливих обставинах, тому що витрати на порятунок судна можуть в рази перевищити його ціну.

Екстремуми минулого року

2014-й і минулий період 2015 ознаменувалися не тільки зміною числа і розмірів морських суден. У порівнянні з позаминулим роком загальний оборот транспортувальних ємностей у вітчизняних портах за січень/грудень 2014 майже не змінився, знизившись всього на 1,4%. Гавані ж на Чорному морі продемонстрували вкрай мале збільшення перевалки контейнерів - на 0,1%. В цілому темпи 2014 залишилися на рівні позаминулого року.

Що буде далі?

Картина, яка складається сьогодні, набагато більш негативна. Статистика Асоціації морських торговельних портів за перші три місяці поточного року свідчить, що крива контейнерообігу дала різкий стрибок вниз - майже на 47%. У квітні ситуація стала ще критичніше: обсяги навантаження-розвантаження зменшилися на 28%.

Похожие публикации:

  1. Постанова ЦВК
  2. Особливості охоронної сигналізації для заміського котеджу

Отправить комментарий

© 2015 Одесса-сити · Подписаться:НовостиКомментарии